Rock Machine Crossride e425 Touring 2023 - Gloss Grey/Black
Kód: 803.2023.79162 803.2023.79163 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Rock Machine Crossride e425 Touring 2023 - Gloss Grey/Black
Nový elegantní Mono rám s pohodlným nízkým nástupem pro komfortní jízdu po cyklostezkách a dojíždění ve městě se středovým pohonem Sport Drive s jednoduchým Grip displejem a plně integrovanou baterií, kterou dobijete za 7 hodin. Výkonný systém středového motoru se silou 90 Nm a baterií s kapacitou 504 Wh zajišťují na jedno dobití dojezd až 100 km*. Součástí tohoto modelu je plná turistická a městská výbava: nosič, lehké blatníky, světla napájená baterií kola, stojánek nebo praktický zámek. O pohodlí se stará uzamykatelná pružinová vidlice a pohodlné doplňky značek WTB a ONE1.
Highlights
- Nový MONO tube rám s Fun Ride geometrií pro větší komfort a kontrolu v kopcích
- Pohon Sport Drive s 90 Nm, integrovaná baterie s kapacitou 504 Wh a dojezdem až 100 km
- Široký rozsah převodů 1×8, 42 x 12–42, 350 %
- Hydraulické kotoučové brzdy SHIMANO
Hmotnost
30,46 kg
|
Barva
Gloss Grey/Black
|
Velikost
M
|
Materiál
Hliník
|
Barva popis
Matte Black/Metallic Sand
|
Barva
|
Rám
Alloy Al-6061-T6 Custom Mono tubing, Fun Ride geometrie s nízkým nástupem.
|
Odpružená vidlice
odpružená RST Blaze, 1-1/8" / 80 mm
|
Hlavové složení
FSA Orbit 1.5E No.57B, Zero Stack, 1-1/8
|
Převody, rozsah
1×8, 12–42, 350 %
|
Řazení vpravo
microSHIFT ACOLYTE SL-M7180-R, 8 r.
|
Zadní měnič
microSHIFT Acolyte RD-M5185M
|
Kliky s převodníkem (převodníky)
Wheel Top ED2L, 42 zubů
|
Převodník
42 zubů
|
Kazeta
microSHIFT Acolyte CS-H083A, 12-42 zubů
|
Řetěz
KMC e8S
|
Přední brzda
hydraulická Alhonga HJ-OD07
|
Brzdový kotouč vpředu
Alhonga HJDXR 1606, ? 160 mm
|
Zadní brzda
hydraulická Alhonga HJ-OD07
|
Brzdový kotouč vzadu
Alhonga HJDXR 1606, ? 160 mm
|
Přední náboj
One1 KTMD7F, 32 děr, M9×100×108 mm, rychloupínák
|
Ráfek vpředu
WTB SX19, 32 děr
|
Plášť vpředu
WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek
|
Zadní náboj
One1 KTK68R, 32 děr, M10×135 mm, rychloupínák
|
Ráfek vzadu
WTB SX19, 32 děr
|
Plášť vzadu
WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek
|
Dráty
Sapim Galvanized Black
|
Představec
One1 MAS-D61808 Alloy, ? 31,8mm, ±15°
|
Řidítka
One1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, zvýšení 25 mm, š. 720 mm, ? 31,8 mm
|
Pravý grip
Velo Ergo Lock on
|
Levý grip
Velo Ergo Lock on
|
Sedlo
WTB Comfort Wide
|
Sedlovka
One1 Alloy, ? 30,9 mm
|
Pedály
s kuličkovými ložisky a protiskluzovou plochou
|
Systém elektrokola
Sport Drive
|
Dojezd
až 120 km
|
Max. točivý moment
70 Nm stálý, 90 Nm max. výkon
|
Motor
Sport drive
|
Motor popis
středový Sport Drive MD250S, 90 Nm, 250 W, 36 V
|
Nabíječka
Sport Drive 2A, doba dobíjení až 7,5 h
|
Baterie
500 Wh
|
Baterie popis
integrovaná Sport Drive, 500 Wh, 36 V
|
Displej
Sport Drive grip displej
|
Přední světlo
AXA Blueline 30
|
Zadní světlo
Spanninga Pling XE
|
Blatník
Alloy Full Cover Fenders
|
Nosič
Alloy for AVS
|
Stojánek
Atran Velo, Dux HV
|
Zámek
AXA Block XXL
|
Velikost kol
29
|
Délka sedlové trubky (mm)
432 mm
|
Efektivní délka horní trubky (mm)
613 mm
|
Stack (mm)
669 mm
|
Reach (mm)
428 mm
|
Délka hlavové trubky (mm)
180 mm
|
Úhel hlavové trubky
67
|
Úhel sedlové trubky
74,5
|
Úhel sedlové trubky skutečný
74,5
|
Délka zadní stavby (mm)
476 mm
|
Předsazení vidlice
46
|
Délka vidlice (mm)
500 mm
|
Rozvor kol (mm)
1212 mm
|
Propad středové osy (mm)
60 mm
|
Průměr sedlové trubky (mm)
30,9 mm
|
Průměr sedlového třmenu (mm)
35 mm
|
Doplňkové parametry
Kategorie: | MTB e-Bike |
---|---|
Barva rámu: | Šedá |
Baterie: | 500 Wh |
Modelový rok: | 22/23 |
Odpružení: | Přední vidlice (Hardtail) |
Průměr kola: | 29" |
Umístění baterie: | Integrovaná |
Umístění motoru: | Střed |
Určení: | Unisex, Pánské |
Výrobce motoru: | Sport Drive |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Kola a elektrokola Rock Machine naleznete skladem ve SkiAndBike Kunratice
Je to jednoduché, kola prostě milujeme. Od skromných garážových začátků v roce 1994 až po současnost máme jedno pravidlo: ať se děje cokoliv, důležité je se v sedle bavit. Jasně, spoustu času strávíme u monitorů, něco taky nalítáme letadlem a nekonečné hodiny ladíme poslední detaily každého rámu. Ale každou sezónu se těšíme na ten okamžik, kdy poprvé sedneme na prototyp a prověříme ho v místních horách. A potom ještě tisíckrát z dílny do lesa a zpět, abychom si byli opravdu jistí, že Rock Machine vydrží všechno. Díky tomu můžete naše kola vidět na tratích světových pohárů, ale hlavně: Rock Machine se rodí na trailu, a proto vám dává neuvěřitelné možnosti, jak si trail užít.
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.