Kross Esker 6.0 2024 - černá/šedá
Kód: KREK6Z28X21M006673Související produkty
Detailní popis produktu
KROSS ESKER 6.0
Horská cyklistika a silniční cyklistika jsou dvě nejoblíbenější sportovní disciplíny, pokud jde o cyklisty. A co byste řekli na propojení těchto dvou segmentů? Nevěříte? Věřte! Gravel nebo také štěrkové kolo si získává stále více srdcí různých cyklistů. Otevřete proto své srdce dokořan. Zaručujeme, že do Kross Esker 6.0 se určitě zamilujete. Je to kolo, díky kterému poznáte úplně nový svět.
KROSS Esker 6.0 v roce 2021 je pokračováním myšlenky, která nás vedla při navrhování předchozích modelů tohoto expedičního kola. Kolo má nový, odolnější lak, stejně jako vylepšený pohon. Vylepšili jsme také mnoho malých, neviditelných detailů, které zlepší váš komfort při jízdě na jakémkoli typu povrchu. Jsme si jisti, že nová verze tohoto kola bude stejně - ne-li - úspěšnější než ty předchozí.
PŘIZPŮSOBENO TERÉNNÍM POTŘEBÁM
Až donedávna neexistovalo žádné vybavení pro kola přizpůsobené potřebám štěrkových kol. Nicméně Shimano GRX změnil tvář tohoto segmentu kol a umožnil uvolnit se od zadních silničních brzdících pák a přehazovaček, které se v MTB kolech už nenacházejí. Nyní se jako v případě gravelového kola, můžete těžit z obou výhod současně. Kross Esker 6.0 je vybaven kompletem Shimano GRX, který pracuje v systému 2x11. Také hydraulické kotoučové brzdy jsou malým uměleckým dílem, které pochází ze země vycházejícího slunce. Na rozdíl od japonské višňového Sakury, Kross Esker 6.0 nekvete jen pár měsíců, ale bude s vámi napořád. Po nasednutí na jeho sedlo, budete chtít, aby tento okamžik trval věčně. Ráfky DT Swiss jsou základem, na kterém jsme postavili naše kola. Kola jsme vybavili prověřenými oblíbenými Riddler pneumatikami o šířce 37 milimetrů.
TECHNOLOGIE, S KTERÝMI SI UŽIJETE DOSTATEK ZÁBAVY I MIMO CIVILIZACI
Rám Kross Esker 6.0 je vyroben z aluminium superlite. Tato slitina se v důsledku tepelného zpracování vyznačuje vysokou pevností a odolností proti přetížení. Kromě toho jsou na nejméně exponovaných místech dodatečně zesíleny, tak aby se snížila jeho hmotnost. Díky tepelnému zpracování se tato slitina vyznačuje vysokou tuhostí a odolností proti přetížení. Největší výhodou je tedy nízká hmotnost. Kromě toho byly zadní trojúhelník a karbonová vidlice vybaveny pevnou nápravou, která pomáhá snižovat množství servisní práce při výměně kol. Při navrhování rámu jsme se rozhodli jej vybavit vnitřním vedením kabelů. Díky tomu kolo vypadá esteticky a úhledně, což z něj dělá vynikající prostředek pro dojíždění do práce. Takový systém vedení kabelů nám také umožní snížit riziko poškození kabelu během jízdy v terénu. Díky tomu kolo vypadá esteticky na vysoké úrovni, což z něj dělá vynikající prostředek mimo jiné pro dojíždění do práce. Systém vedení kabelů rovněž umožňuje snížit riziko poškození kabelu během jízdy v terénu.
MATERIÁL RÁMU | ALUMINIUM SUPERLITE |
---|---|
VIDLICE | CARBON |
POVRCHOVÁ ÚPRAVA LAKU | lesk |
ZADNÍ PŘEHAZOVAČKA | SHIMANO GRX RX810 |
PŘEHAZOVAČKY | SHIMANO GRX RX600 |
PŘEDNÍ PŘEHAZOVAČKA | SHIMANO GRX RX810 |
KLIKY | SHIMANO GRX RX600 |
GRIPY | FIZIK TERRA MICROTEX |
ZADNÍ BRZDY | SHIMANO GRX RX400 |
BRZDOVÉ PÁKY | SHIMANO GRX RX600 |
PŘEDNÍ NÁBOJ | SHIMANO RS470 12x100 |
STŘEDOVÁ SLOŽENÍ | SHIMANO BSA BB-RS500 |
PLÁŠTĚ | WTB RIDDLER 700x37 COMP TAN |
ŘÍDÍTKA | ALUMINIUM |
ŘETĚZ | SHIMANO HG601 |
RÁFKY | DT SWISS R500 |
ZADNÍ NÁBOJ | SHIMANO TIAGRA RS470 12x142 |
SEDLO | WTB VOLT SPORT |
PŘEDNÍ BRZDY | SHIMANO GRX RX400 |
BRZDOVÉ KOTOUČE | SHIMANO RT30 (160) |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5" |
PŘEVODNÍKY | 46T-30T/175MM |
POČET PŘEVODŮ | 22 |
ROZSAH KAZETY / VOLNOBĚŽKY | 11-34T |
KAZETA/VOLNOBĚŽKA | SHIMANO 105 HG700 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Horská a silniční kola Kross na prodejně SkiAndBike.cz
Společnost KROSS vyrábí již více než 30 let jízdní kola nejvyšší kvality, ať už z oceli, hliníku nebo uhlíkových vláken.
Celý proces tvorby kola probíhá interně bez účasti dalších společností. Společnost je zodpovědná za přípravu designu, jeho prototypů a nakonec za výrobu, která probíhá ve vlastní výrobní hale. Od roku 2000 má společnost moderní výrobní závod, který díky moderním IT řešením řídí celý proces montáže a skladování jízdních kol. Společnost tak nemusí dovážet hotové rámy od subdodavatelů, ale má plnou kontrolu nad kvalitou všech kol.
KOLA PRO VÍTĚZE
Závodní kola KROSS jsou volbou mnoho profesionálů. Je to především díky velkému množství zkušeností a znalostí, které společnost získala v průběhu let. Od roku 2006 existuje v rámci KROSS profesionální cyklistická skupina, která se aktivně podílí na vývoji nových rámů. Díky tomu jsou horská kola KROSS dokonale připravena zdolávat i ty nejnáročnější trasy světového poháru XC. Silniční kola vám zase pomohou zdolat ty nejtěžší vrcholy a optimální geometrie usnadní bezpečné sjezdy v nejklikatějších horských serpentinách.
NEJKVALITNĚJŠÍ KARBON
Karbonové rámy použité u kol KROSS jsou vyrobeny z nejkvalitnějších uhlíkových vláken a to nezávisle na použitém typu. Proto tedy, ať už bylo kolo vyrobeno z jakéhokoliv uhlíkového vlákna jeho výrobní proces bude stejně podléhat těm nejpřísnějším kritériím.
Společnost KROSS má od roku 2017 vlastní linku na výrobu karbonových rámů, čímž se zařadila mezi malou skupinu evropských výrobců kol, kteří si dokážou sami vyrobit rámy z uhlíkových vláken.
ELEKTRIZUJÍCÍ DESIGN KOL
V roce 2017 společnost KROSS převzala nizozemského výrobce elektrokol. Díky tomu mohlo dojít k propojení nejvyšších standardů zpracování jízdních kol spolu s technologií výroby elektrokol. To umožnilo vytvářet ještě sofistikovanější modely kol vybavené vlastním elektrickým pohonem. Pokud jde o elektrokola, tak se při výrobě používají pouze komponenty nejvyšší kvality od osvědčených dodavatelů a lídrů.
DĚLÁME SVĚT LEPŠÍM
Eco Stories je náš způsob na propagaci každodenního cestování na kole. Ve společnosti KROSS věříme, že každodenní jízda na kole může změnit svět k lepšímu. Věříme, že může přispět ke zpomalení a nakonec k zastavení klimatických změn. Společnost vyrábí jízdní kola nejvyšší kvality, která mohou úspěšně sloužit jako alternativa k autu nebo veřejné dopravě.